What happened today, Part 1~

Hmm~ cana kan mulakan ne ah..1st of all, tadi aku bangun dalam kul 2 lalu (not subuh...ptg la)...cos semalam betpon dgn bidadari sampai kul 3...nasib baik jua ku cuti skulah. Pastu, aku mandi and mencari2 apa kan ku makan..So aku pun jalan2 cari makan, but singgah sekajap arah woksyop sal keta lancerku masane be usai ah ( ukan rusak, cuma body repair n painting ja)..batah jua la aku melepak dsana sampai nda g sadar lapar ah..n then, after aku dsana, aku ke ayamku bali makan. Sesampai aku drumah, aku buka tah ceta 'prison break' and makan sambil liat ceta atu..Planku kan belari la kul 5 lalu d stadium, sal ada org ngucap aku berisi udah..

Kul 5 sudah~ so aku pun besiap2 la kan kestadium ane..sebelum ku berambus dari rumah, aku kejamban la dulu membuang apa2 yang patut supaya belari nda barat...tau tau, muntah ane wah..abis semua makanan yang ku makan tadi tekeluar...haha~ atu ringan banar ku belari..

Sesampai ku dstadium, aku belari la after stretching sejam dua (nada deh..alum ku gila ne stretching sampai bejam2..haha). Kebiasaan ku belari dalam 1 round stadium la, start dari belapan ke red carpet tarus keluar jalan menuju ke indoor stadium, then round about and head back ke belapan..atu if tym malas la..if tym rajin..track sama p menyimpang ke bangunan kewangan instead of indoor stadium, then ke highway and roundabout and to belapan..tadi tu aku malas..iatah..haha~It took me 18 second to finish one round (again~ memain ja..manada org dapat finish satu round track yang ku describe atu dalam masa 18 sec...mun ada..gtau aku, aku menyepak muanya ah...18 minit lah aku finished satu track).

udah balek, aku minum and ampai2 sambung liat ceta 'prison break'...kali ada cia kana msg..invite aku liat org belawan futsal d stadium ah..so apa g, aku pun jalan la kestadium dalam kul 8 ah ( alum g mandi tu..p harum kali ah...banyak ku simbur body spray tadi ah) haha...and the game ended dengan brunei muara ditewaskan oleh skulah sukan dengan jaringan 4-2..

Handphone ku atu jangan heran..selalu belagu2 tu..mana inda..puteriku ah memiskal aku malar2..kami ada code miskal ah~

if~1 miskal = ingat n mish u, 2 miskal = online, 3 miskal = I love you, 4 miskal = I love u 2, 5 miskal = I love u very much, 6 miskal = i love u very much 2, 7 miskal = Aku bana bana kan kau param pampam...nada deh..7 miskal atu nada tu..memain je..hehehe..

Tapi aku biasa lah..kadang2 telalai tah jua..n kadang2 tu..sampai merajuk bah puteriku ah...haha..paksa tah ku pujuk.( kes sayang n cinta punya pasal lah ne)..

Then after dtadium..dalam kul 10 la tu, aku ke pasar malam membali ayam 5 ekong (sayap 5 buting lah), ayer kelapa 2 tumpuk, sama kebab ayam+daging setumpuk..haha..pastu aku balek kumah n mamam sambil meliat 'prison break'.

Iatah ganya kajaku tu..mun nda prison break, ceta scrubs atau lost...and chat dgn puteri..hehe..

After makan..dalam kul 12 catu lah ah..tdo tah ku...hmm..lurus ka tu??

Anyway..Life is simple for me..n ryt now...thanks to my snow white, friends and family...I am happy and crazy...hahaha..crazy in a good way lah...Ok lah stalker2, Peace out~ kan tdo ku..

Comments

Popular posts from this blog

Night Delicacies~

One step to better future~

Syawal datang lagi~