Malam Minggu Part 1~


Its been a while since my last post~

Its saturday, 25th july 2009..

Macam biasa, since aku sekolah maseh, I woke up normally at 7 A.M, but, that day, I woke up late ( pukul 7.45 ). Hehe~ selalunya ada alarm special bah (miskal2 kana bangunkan untuk sekolah, P masane nada g..So, tepaksalah depend on the alarm clock..p masalahnya, alarm clock ku low batt, nda ku sadar bah). after balik dari skulah, I went to the mall, to pick up my bestfriend and then we went to chancellor hall parking lot. Aku main futsal while my bestfriend tu meliat kami main futsal, but later, I found out that she has fallen asleep (nda ku heran tu ia ah..penidur kali ah if kana bawa bejalan..haha, jangan marah lai~)


After playing futsal, we went to the gym pasal aku kan mandi dulu before meneruskan aktiviti seterusnya.. We went to sengkurong, makan di seri balai restoran, then we went to jerudong, meliat Gajah, then went to tungku beach for firework festival (fireworknya arah empire plang, P memandangkan d empire udah macam besusun d kuala lurah, nda tah kami jadi..) hahaha~


D tungku, My bestfriend met with my parents for the first time.. Keadaan masatu bleh katakan riuh la cos ramai org dsana. After dari tungku, Aku antar my bestfriend balek d iringi oleh kereta corolla warna biru (kakanya lah tu)...


To be continued.....


Comments

Popular posts from this blog

Night Delicacies~

One step to better future~

Syawal datang lagi~