H1N1

Hehe~ kan sebulan dah blog ane..And Its been a lot of fun managing this blog. Macam diari tapi people can see it..Bulan julai dah tiba ne?? Kes H1N1 makin banyak tah jua di brunei ane. Posers pun banyak tah jua..makai topeng jerebu tym jalan2..padahal kan be eksyen.. ada jua yang bejalan dgn scandal n pakai topeng tu..supaya kawan2, family girlfriend/boifrennya nda kilala ia..haha~

Cuti skulah kana extend g tu..hmm..I wonder what is the point?? I notice student still jalan2 bah..ada g yang majal kuar negeri atu.. Apatah g tym terima ane, expo sana sini~ Makin tah banyak g org jalan2. hehe~

Anyway~ aku actually nda plang ingau~ saja2 bah kan beceta..mun ku nda becerita~ apa kan kamu baca arah blog ku ane?? meliat gambar ja ka?? aku ne nda photogenic bah.

Bebalik dgn cetaku pasal H1N1 ane. nda g batah perayaan ada ne. Confirm nada yang dapat stay drumah..mun nda hujan temparik..confirm bejalan ne org brunei ah.

In my point of view lah ah~ cara mengelakkan H1N1 ane nda berapa payah~ just need kesedaraan n awareness sendiri bah..Mun rasa damam atu..jumpa tah doktor..jangan perasaan kabal ane( Iatah org brunei tu..karas kali ah..Kepalanya lah tu karas). N if kana suruh quarantine atu..quarantine kan tah diri atu..nda payah nunggu org lain tejangkit. N kepada yang tejangkit or ada familynya atu tejangkit..dont give up..keep working hard to cure it.. Cos in this life...people who give up is the real LOSERS~ Peace out~

Comments

Popular posts from this blog

Night Delicacies~

One step to better future~

Syawal datang lagi~